27 Ocak 2013 Pazar

Yandex'ten Kurumlar İçin Mail Hizmeti

Merhaba,

Yandex bilindiği üzere Türkiye'yi Google aksine daha çok dikkate alıyor ve hızla da büyümeye devam etmekte.

Google yakın zamanda Apps hizmetlerinde eğitim sürümünü Türkiye için kaldırdı, artık Eğitim sürümüne tıkladığınızda url hatası vermekte. Fakat yurtdışı bağlantısı ile aynı hizmete erişim sağlayabiliyorsunuz. Eğitim sürümünün kalktığını resmi bir Google sayfasında henüz okumadım, ancak erişime açılacağını da zannetmiyorum. Ayrıca Google Apps işletme sürümü 30 gün ücretsiz kullanım hakkı vermekte sonrasında ise kullanıcı başına 4€/ay gibi bir ücret istemekte. 

Yandex ise ücretsiz olarak kendilerininde dediği gibi yeterli sayıda.. Yapmanız gereken site sahipliğinizi doğrulamak ve mx kayıtlarınızı güncellemek. İşlemlerinizi kısa bir zamanda onaylatıp hizmeti aktif edebiliyorsunuz. 

Yandex mailin en güzel avantajları nedir derseniz bana göre;
  • Kullanıcı dostu bir arayüze sahip olması
  • Gelişmiş spam yönetimi
  • Hızlı ve sorunsuz çalışması
  • Mail'de yükleyeceğiniz dosyanın boyutu ise 3gb'tı geçmemeli.
  • ve tabiki en güzel tarafı Sınırsız olması yani kota derdi yok SINIRSIZ GB!
Kurumlar için Yandex Mail'e katılmak için tıklayın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder